Bij ons kan je een bestelling plaatsen via onze online webshop. Lukt dit niet? Stuur ons een berichtje en wij helpen u graag verder.
Home » Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bestellen
- Hoe bestel ik bij jullie ?
- Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn 6,45 euro voor Nederland en wij verzenden gratis boven een bedrag van 85,-
- Hoe kan ik betalen?
Wij hebben diverse betalingsmogelijkheden zoals: Ideal, Klarna, bankcontact en KBC/CBC betaalknop.
- Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?
Na een geslaagde betalen krijgt u een bevestiging via de mail. Let op de bevestiging kan ook in de spam mail komen.
- Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?
Jazeker, Geef dit door tijdens de bestelling en wij pakken de bestelling graag voor u in. Speciale gelegenheden? Geef het door en wij zullen ons best doen.
- Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Stuur ons een berichtje via mail, Facebook en Instagram en wij zullen u z.s.m. helpen.
Levering
- Aan welke landen leveren jullie?
Nederland, België en Duitsland.
- Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Wat is de levertermijn?
Wij proberen altijd de bestelling de volgende dag in te leveren bij DHL. Mocht de bestelling enige spoed hebben neem contact met ons op en wij helpen u graag.
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, geef tijdens u bestelling aan dat u de bestelling wil ophalen en u ontvangt na de bestelling een mail van ons wanneer u de bestelling kan ophalen.
- Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Mocht u problemen ondervinden met uw bestelling. Stuur ons een mail met bestelnummer en wij helpen u graag verder.
Retourneren
- Kan ik mijn bestelling terugsturen?
De bestelling kan terug gestuurd worden mits het artikel in goede staat geleverd word. Zie voor meer informatie onze pagina retouren.
- Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening dit is afgehankelijk van het vervoerbedrijf waar u uw bestelling inlevert.
- Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Mocht je ontevreden zijn en het pakket willen terugsturen. Stuur ons een mail binnen 14 dagen en lever het pakketje binnen 14 dagen in bij het postkantoor.
- Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
De retour word binnen 5 werkdagen verwerkt en u ontvangt u geld mits de retournering goed is aangekomen binnen 14 dagen.
Assortiment
- Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Wij proberen zsm alle producten wekelijks aan te vullen mocht een artikel uitverkocht zijn die u graag wilt hebben. Mail ons en wij helpen u graag verder.
- Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Momenteel hebben wij alleen een online Boutique.
- Verkopen jullie cadeaubonnen?
Wij verkopen cadeaubonnen. Bent u op zoek naar een cadeaubon bekijk hier onze pagina voor cadeaubonnen.